goście

środa, 23 października 2013

Super paka do nas dotarła :) dekopaka i BONUS

Czekaliśmy na paczkę dość długo.. nie mogłam się doczekać jak ubranka wyglądają na żywo...
Zachwyciła mnie kolekcja" Na tropie" a  bluza z wilkiem ...mmmm i mój Mati musiał ją mieć :)
Sami zobaczcie jak się prezentuje ...

 Jesienne szaleństwa!!!











Nasz wybór z dekopaki : 
-bluza z wilczkiem 104-110 lekko przyduża  :),
- spodnie pumpy 98,
- bluzeczka wąsy 98

czapa szara: Gapula
czapa pilotka allegro
buty h&M 

PS 2     BONUS : )) 

Mati atakuje ... a mama wariuje :)


oj Kocham ponad wszystko tego DZIKUSA !

9 komentarzy:

  1. ale superrr bluzaa,, portyy czarnee mega!! też takie chce!! :D no i w ogóle super bomba, cudo!! buziaczki dla was :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam bluza (choć bardzo ładna!), Wasze wspólne zdjęcia najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza pierwsza klasa :) Aaaa wspólne zdjęcia cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie dekopaka do tego stopnia zainspirowała, że sama zmalowałam bluzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Wasze wspólne fotki:) Piękne po prostu.
    Ta bluza z wilkiem faktycznie boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięęękne ciuszki, też lubię takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie znak ..:)