goście

niedziela, 3 lutego 2013

KappAhl newbie nowa kolekcja

Dzięki uprzejmości Pani Pauliny z firmy KappAhl moi chłopcy dostali paczuszki z najnowszej kolekcji KappAhl Newbie :)

Jestem pod wielkim wrażeniem jakości ubranek są przepiękne :)

W chwili obecnej KappAhl kupuje ok. 500 tys. sztuk odzieży wyprodukowanej z bawełny organicznej. Jest to bawełna uprawiana bez użycia niebezpiecznych substancji chemicznych, chemicznych środków szkodnikobójczych czy nawozów sztucznych. Aby klienci byli pewni, że kupują odzież z bawełny organicznej, na rynku istnieje wiele instytucji certyfikujących, np. GOTS, SKAL, IMO oraz Control Union (CU). Przedsiębiorstwo, które posiada certyfikat, postępuje zgodnie z wymaganiami dyrektywy dotyczącej bawełny organicznej.

Poniżej nasze paczuszki :)))))

 Ślicznie dziękujemy :)

Ps. Leo skończył 4 tyg. :)))) jak ten czas szybko leci....


 


3 komentarze:

  1. O, ale masz fajnie.:) Jak to zrobiłaś, że dostałaś paczuszki??? Ja ostatnio przez przypadek zajrzałam do sklepu Kappahl, gdzie kupiłam Franiowi szare spodenki z serii newbie - są cudowne :) Znajomi są nimi zachwyceni - śmieją się, że Franio ma ubrane mini kalesonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te ubranka są boskie!!! Oby chłopcom dobrze się nosiły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne foty :)
    własnie:ponawiam pytanie Marceli : co zrobić żeby dostać paczuszki ?:)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie znak ..:)