goście

niedziela, 3 lutego 2013

Mata SKIP HOP

Nasz pierwszy zakup dla Leo od Skip Hop 

Ten model wybrałam ze wzg. że bardzo lubię sowy;)
a i nie przepadam za pstrokatymi kolorami !
Mata inspirowana naturą z 5 zabawkami,
oraz różnymi elementami do odkrycia przez dziecko
to bezpieczne miejsce do zabawy już od pierwszych dni życia,
na samej macie kryją się niespodzianki min.:
szeleszczące listki, elementy z różnych tkanin o ciekawej fakturze, bezpieczne lusterko, piszczący kwiatek
W komplecie:
  • poduszka fasolka przydatna do trenowania pozycji na brzuszku
i 5 wiszących zabawek:
  • Grający ptaszek z szeleszczącymi skrzydełkami i drewnianym gryzaczkiem
  • Ptaszek grzechotka z szeleszczącymi skrzydełkami
  • Jabłuszko z bezpiecznym lusterkiem
  • Sowa z dzwoneczkiem
  • Wiewiórka miła w dotyku z piszczałką


Mata edukacyjna ma miękkie odczepiane pałąki
13  uchwytów znajdujących się na pałąkach i na macie
pozwala na zawieszenie zabawek niżej lub wyżej
tak by idealnie dopasować ich położenie do możliwości niemowlęcia.

do kupienia tu



4 komentarze:

  1. Mata cudna i zastanawiam się czy nie kupić takiej samej Franiowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo solidnie wykonana :)na prawdę polecam

      Usuń
  2. Oho właśnie jestem na etapie szukania maty dla Ali i powiem szczerze, że ta bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna mata:)
    Mojemu Pierwszemu kupiłam matę z Tiny Love,taką dużą z pałąkami ze zwierzętami,lusterkiem etc....No i tak ją polubił,że siedzi i bawi się na niej do dziś :) W stanie jest b.dobrym.Kosztowała sporo,więc jestem zadowolona,że przeżyła tyle czasu.Jak nie będzie chciał dać bratu to też mnie czeka zakup.Twoja podoba mi się,ale zastanawiałabym się nad Fisher Price,bo tam jest więcej"bajerów".

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie znak ..:)