goście

niedziela, 13 stycznia 2013

Witam

Witam serdecznie na moim blogu !

Już od jakiegoś czasu zamierzam się z rozpoczęciem bloga - zafascynowały mnie blogi innych mam które z przyjemnością podglądam wieczorkiem co i u kogo się dzisiaj wydarzyło 
 postanowiłam w końcu sama coś stworzyć :) 


Blog  http://mummyboyss.blogspot.com/  Mat&Leo   powstał na pamiątkę :
*dla mnie ( aby nie zapomnieć wzruszających chwil )
*dla moich chłopaków ( aby mieli co czytać i wspominać  jak już staną się dorosłymi mężczyznami).



Jestem Aga, kobieta, żona A.,  matka  2,5 letniego Mateusza i 1 tygodniowego Leona:)


zapraszam do lektury

pozdrawiam Aga


Mat 


 Leo



1 komentarz:

  1. sliczne dzieciaki :)

    pozdr i zapraszam do nas www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie znak ..:)